Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Gunnel Pettersson - 30 augusti 2009 09:23

 Hej. Vad beroende  man blir av något.Vaknade ganska tidigt och gick in till datorn och skulle in på min blogg.Men vad nu! Jag kom inte ut på internet. Vad i fridens namn skulle jag göra då? Det är hemskt vad man blir beroende av något. Jag brukar börja dagen med min blogg och sen går jag in på korsord.Sen kan jag ev spela lite poker eller harpa od.Jag gick o lade mig igen och nu när jag kom upp fungerade datorn igen. Så nu är allt i ordning.Vad skall jag hitta på idag? Jag vet inte. Det ser ut att bli en fin höstdag, soligt, lite blåsigt och ca 15 gr ute. Jag  kör väl ut en runda som jag brukar varje dag. Det blir ett beroende att komma ut. Jag skall köra och köpa vaxduk som dom rear för 29 kr metern på ÖoB. Jag har det inte till duk utan jag syr neccesärer och kassar av det. Jag trivs sällan så bra som när jag syr. Väskor, neccesärer , kassar och kuddar är min specialitet. Men jag har även sytt caper. Dom passar bra nu när det börjar bli kyligt ute.Jag har faktiskt rätt mycket som jag gillar att hålla på med. Inte att glömma mina dockhus. Jag har 2 som jag inreder. Tiden går så fort , när man gör något man tycker om.

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards