Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Gunnel Pettersson - 16 augusti 2009 21:41

 Skall jag köra en runda till ikväll? Då skall jag be att få klaga på TV programmen . Det är inte klokt, man har ett 20 tal kanaler och ändå är där inget som intresserar en. Är det som man är bortskämd eller vad? Jag minns när vi  fick TV i mitt föräldrahem, då var jag en 8-9 år. Vi boddde inne i Kristianstad i hyreshus och då fick man ha antennen ut genom fönstret. Gud så mallig man var. det syntes ju att vi hade TV. Det var stort. Och så satt man där 1/2 timme innan programmen började och tittade på stillbilden. Bara det var roligt. Dom som inte var med kan aldrig förstå hur det var och kändes. Dom som inte hade TV eller om den var isönder en lördagskväll kom hem till den som hade Tv när det var Karusellen, Hylands Hörna eller tiotusenkronorsfrågan. När man tänker på detta känner jag mig gammal. Usch nej nu skall jag lägga mig och läsa en skvallertidning. DEn bästa avkopplingen är att ligga och läsa, tycker jag.

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards