Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Gunnel Pettersson - 3 augusti 2009 07:31

          3:e augusti redan! Nu är det snart time för kräftpremiär. Jaja jag vet att dom är fria nu  men premiär är premiär. Skall man ha kräftfest så skall det vara nu i augusti. Jag  är inte riktigt säker om det var natten till den 8:e man fick börja fånga dom, men jag tror  det.  Jag är ingen älskare av kräftor men det  är kul med stämningen, kulörta lycktor och sånt. Nej jag äter hellre räkor. Men det var flera årsom jag ej kunde det för jag påmindes om vår katt. Han blev sjuk så vi fick avlida honom, tyvärr. Det var han och jag som delade på ½ kg räkor. Och han svalde dom så fort så jag hann knappt få i mig några. Vi satt på vars en stol bredvid varandra och åt. (min man tycker inte om skaldjur alls)Jo räkor majonäs, lite citronsaft och vitlökksbröd därtill är fest, tycker jag

                    Gunnel

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards