Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Gunnel Pettersson - 28 augusti 2009 17:51

 Nu har jag varit på  festivalen  här i stan , och jo jag blev lite fattigare. Men det var rätt roligt. Jag fick fatt på ett par fårskinnstofflor inför vintern. Det kan behövas. Det är det tredje paret jag köper, dom håller ju inte alltid.Vi  hade tur när vi gick i middags, solen sken och det var varmt. Nu har det börjat blåsa uppoch det verkar bli regn.Och ja jag höll ju på att glömma marknadskarameller. Fast  dom inte är så goda vill jag gärna ha sådana. Vanans makt , eller?  Blommor skall jag köpa imorgon. Det är en sån sak som jag vill ha till helgen. Inget lyser upp så mycket som en bukett blommor, eller hur. Då gör det inget om det inte är så perfekt städat.

Av Gunnel Pettersson - 28 augusti 2009 07:07

  Nu har jag varit i farten kan ni tro. Redan? Ja jag var tvungen. Här kom jag lullandes med en kopp kaffe, och ett glas juice . Jag skulle in på datan. Trött var jag men jag fick satt ner koppen. och skulle ha en mun kaffe . <då sa det swish och så hade jag ett kaffeindränkt  tangentbord och alla papper på skrivbordet. Så jag vaknade och fick försöka få iordning. Torka upp o torka vått o torka torrt!! Är det någon som vill hoppa in i mitt ställe.´? Nej jag tänkte nog det. Idag skall vi se om jag kan göra av med lite pengar. Det är festival här i stan i dagarna 2. Kul men lite för mycket folk brukar det vara. Ibland har jag haft svårt att komma fram med min permobil. Men man skal inte ge sig. Jag har börjat  kunna gå några steg nu. Det har varit omöjligt sen i julas. MIn ene höft var rent uppsliten.Men nu så ,,,jag springer kanske snart!!! 

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards