Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Gunnel Pettersson - 2 augusti 2009 13:29

    

            Ja, så var det ny månad, och snart ny vecka. Hur kan tiden rusa iväg så? Idag har vi sol men blåst här. Och det är nog tur annars vore det olidligt varmt. Det är 23 gr i skuggan nu. Men det är värme och sol vi längtar efter hela vintern så man skall inte gnälla.och det gör jag inte. Vi har haft en fin sommar här i Skåne ialla fall. Uppåt landet tror jag att det varit översvämmningar eller hur.Nu ser jag fram emot hösten. Jag brukar städa ut allt onödigt på hösten. Allt skall vara rent och fräscht inför vintern. jag tror det kommer ifrån skoltiden. Jag tyckte om att få nya böcker osv. Överhuvud taget  gillade jag skolan.  Appropå sommaren så älskar jag att sola och även bada ute i havet. Många i min ålder säger att dom inte tål solen längre men det märker inte jag något av. Igår satt jag ungefär 3 timmar i solen,det var så skönt.                    Gunnel

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards