Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

veckan

Av Gunnel Pettersson - 15 februari 2010 05:38


Hej

ja god morgon på er

jag älskar sånt  som glittrar så för mig är dom här bilderna mumma.  nu vill jag veta vad som tycks om melodifestivalen? Jag tycker inte att det är skoj numera. Det är för många låtar och så nya artister. Visst skall nya artister fram men varför i melodifestivalen. Jag orkade inte se hela programmet i lördags   utan gick och lade mig att läsa. Jag är en sån som kan läsa om böcker  flera gånger. Ialla fall  har jag fått fatt på en gammal Hamilton bok. Det kan annars bli dyrt med böcker. Nu är det snart den ärliga bokrean. Jag brukar passa på att  köpa lite dyrare böcker då. Sk tablebooks.                        Kram Gunnel

 
 
Lena

Lena

15 februari 2010 19:02

Hej Gunnel !
Då det gäller årets bidrag till schlagerfestivalen har jag ännu inte fastnat för något...men det kanske kommer ;o)
Däremot har jag fått en ny kärlek i norske DIDRIK...sikken kille alltså...hade ett par YouTube-klipp i min blogg igår...gå gärna dit och lyssna =)
Visst kan man med fördel läsa om böcker...det brukar jag också göra ibland. Synd att vi inte bor nära varandra för jag som varit med i bokklubbar sedan 1960 har nu samlat på mig så mycket böcker att vi knappt får plats själva i huset *skratt*...jag skänker bort böcker till den som kommer hit och vill ha.
Ha det bäst och kramar till dig från mig !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunnel Pettersson - 16 februari 2010 08:55

hej. Idag är det visst fettisdagen. Jag läste det på en annan blogg. (måste plagiera lite) Men jag vet inte , här  i Skåne ,brukar det vara en söndag som man köper fastlagsbullar och firar. Fastlagssöndagen . När jag var liten var det något man sa "b...

Av Gunnel Pettersson - 5 februari 2010 06:03

Efter 1 vecka inne pga. snön skulle jag försöka ge mig ut igår. med hjärtat i halsgropen gav jag mig av. ( men jag längtade ut, ingen frisk kan veta vad det betyder att kunna gå som man vill)Jag skulle köra en lagom tur till centrum och hem. Jag bor ...

Av Gunnel Pettersson - 3 februari 2010 01:37

   hej på er. Ungefär så  här känner jag mig när jag kör igenom mitt gympa program. Men det är skönt efteråt. Och sen känner man sig så duktig och smidig.   ja precis såhär. Usch jag vaknade idag och var snuvig. Ni som läser min blogg tycker nog att ...

Av Gunnel Pettersson - 1 februari 2010 08:11

Välkommen till en ny månad och nya problem eller glädjeämnen. Vilket ni vill. Jag vill ha glädjeämnen, men det vill väl alla? Nu är man insnöad här i lägenheten. (det är tur rdet inte är i huvudet)vi har fått massor av snöhär med skånska mått mätt. C...

Av Gunnel Pettersson - 1 februari 2010 08:07

    

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Skapa flashcards