Alla inlägg den 17 augusti 2009

Av Gunnel Pettersson - 17 augusti 2009 07:11


       Nu sitter jag här igen och skall skriva något, helst roligt. Jag har haft mina funderingar på att bli en tidningsskribent som skriver inlägg.  Därför är det så kul med en egen blogg.jag har många . jobbfunderingar.. Vad jag skulle velat bli.Journalist tror jag ligger högst på listan ,men även tandsköterska. Ja ja jag skaffade barn istället och det var också kul. Jag fick som jag ville. På den tiden var jag så blyg och dum. Självförtroendet kom inte förrän senare..  Dom som kände mig då (det är inte så många) känner knappt igen mig nu. Jag trivs med mig själv och med hur jag ser ut.Vill inte folk titta får dom låta bli. Man skall titta sig i spegeln varje dag och säga till sig själv att " jag duger, jag är bra och fin" Det är ett bra mantra att komma ihåg.har man som jag en sjukdom som gör att man rör sig annorlunda och klarar av att gå ut på stan , då klarar man allt. Att bli uttittad och att folk tror man är alkoholist suger. Det är fruktansvärt.Efter min operation är jag mycket bättre . Så nu känner jag mig inte uttittad plus att  jag bor i en liten stad så nu vet nog alla vem jag är och vad det är med mig.Det som fick mig att gå med på operationen som inte var ofarlig, var mitt barnbarn . Men dt berättar jag en annan gång

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards