Alla inlägg den 8 augusti 2009

Av Gunnel Pettersson - 8 augusti 2009 07:33


           Hej Nu har väl dom flesta haft semester och skolorna börjar snart. Skönt eller hur? Idag ser det ut som vi får ännu en fin solig dag , det är bara att tacka och ta emot. Jag skall ägna mig åt mitt dockskåp idag är min tanke. Men det kan hända mycket som  kommer i vägen . Dockskåp är mitt senaste intresse. Det började med att jag köpte lite saker till mina barnbarn ,men sen kom jag på att använda ett vitrinskåp med fönster som hus. Och nu skall dom (barnbarnen) ge sjutton i mina hus. (Jag har köpt ett till) Jag skulle kunna möblera hur många som helst. Det är jätteskoj. Igår gjorde jag köksinredning av tomma kartonger. Nu skall jag komma på hur jag skall göra en köksfläkt. Något förslag?

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards