Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Gunnel Pettersson - 12 augusti 2009 22:29

 Vag jag gillar att göra:

 1:sy lapptäcke och väskor

 2:läsa

 3:inreda mina dockskåp

 4:shoppa , kläder smink, saker till hemmet etc etc

 5;ha ´picnic´ en varm , solig dag

 6:slappa, att bara vara

 7:köra eller åka bil

 8: städa (jo det är sant)

sen kan jag inte komma på mer

jo att träffa folk

Av Gunnel Pettersson - 12 augusti 2009 20:03

 Jag skäms (nej inte så mycket) att jag inte skrivit dom sista dagarna. Vi har varit barnvakter (min man och jag) , ja mest han. Jag är ju sjuk och orkar inte så mycket. I alla fall i måndags var vi trötta.Och på dåligt humör. Men sen skrev jag igår, men råkade radera ut allt innan jag hann trycka på spara.Det har hänt förr också på denna sidan!!! Men åter till barnbarnen. Är det fler än jag som inte orka passa dom?? Och tycker att det är jobbigt? Man vågar inte säga det knappt. Varför är det tabu????? Skriv gärna och visa intresse så skall jag ordna omröstning. Jag älskar mina barnbarn, det är inte det . Varför är det så  viktigt att poängtera det? Det gör väl alla eller... Nnej nog för idag       Gunnel

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards