Alla inlägg den 29 september 2009

sol

Av Gunnel Pettersson - 29 september 2009 11:26

Idag har vi en fantastisk höstdag här med hög frisk luft och sol. Jag älskar sådana dagar. Men jag är sån som tycker om alla årstider, men det har jag visst skrivit om förut. Idag tänkte jag mig in till centrum och leta lite kläder.Jag skulle behöva några tröjor bla. Ibland tar det emot att ta ner till centrum, men jag vet att det är fel.Men många affärer har så trångt att man kör rullstolen med hjärtat i halsgropen så man inte skall köra ner något eller någon. Men för det mesta är det kul.Jag  gör bara av med för mycket pengar när jag  väl kommer igång. Det är inte så ofta jag shopar loss.Jag får beräta sen om jag hittar något. Ibland är det så att  skall man ha något så hittar man inget, men skall man bara titta så hittar man massor. Varför är det så?

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards