Alla inlägg den 8 september 2009

Av Gunnel Pettersson - 8 september 2009 06:00

Vad kul med lite förnyelse,det kan behövas ibland. Men för en annan tar det  tid innan jag lär mig denna. Jag hade precis lärt mig hur det andra fungerade.Igår gjorde jag något annorlunda, tror jag . Om inte det ä r jul. Jag kokte risgröt. Jag bara kokar upp det och sen in i ugnen på 100 gr med det. Det är liksom våfflor. Varför gör man inte det oftare? Om man nu tycker om det? I går städades det här. Jag är ingen pedant ,men jag  vill ha rent omkring mig.Det luktar godare inne och jag mår bättre. Kalla det dumhet, men sån är jag.TIll helgen  skall nog mitt äldsta baarnbarn komma hit och så skall vi göra en fin höstgrupp.DEt är  kul när dom blir så stora.( hon är snart15 år) Men alla åldrar har sitt . Som tur är bor vi i samma stad. Jag har stenar och ett stort fat, värmeljus och igår köpte jag ett par succulenter. (Stavas det så ?) NU skall jag dricka mitt morgonkaffe   Hej

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards