Alla inlägg den 4 september 2009

Av Gunnel Pettersson - 4 september 2009 10:55

 jag satt och slöläste andras bloggar när jag såg en om hundar. Då kom jag ihåg när jag var ung ca 16 år och skulle gå till affären åt  mor. Jag vet alla säger mamma idag men det är fel för mig, hon var mor. Jag skulle ta vår hund med,Pia. Jag gick till den närmaste affären, band Pia utanför och gick in. Då hade dom inte vad jag skulle ha. Nähä då fortsätter jag till nästa affär som bara är 100 m bort. okey jag köpte vad jag skulle ha och gick hemåt. Halvvägs råkar jag vända på huvudet och vem ser jag om inte PIA. Hon vblev så glad när jag såg henne , hennes lilla svans viftade runt. Vad dum jag kände mig, jag hade inte alls saknat henne! Undrar vad hon tänkte när jag kom ut och bara gick vidre.

Av Gunnel Pettersson - 4 september 2009 08:15

NU är det höst. Ingen som bor här kan tvivla på det . Igår regnade det hela dagen , på kvällen åskade det och i natt blåste det upp till storm.Som hålller i sig ännu. Jaja det är bara någon vecka sen som jag satt och solade en hel eftermiddag. Jag har tidigare berättat om mitt intresse vid symaskinen och jag har ett par exempel idag att visa er. Håll till godo, jag hade skoj när jag gjorde dom. Jag har nästan alltid skoj när jag sitter vid symaskinen.

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards