Alla inlägg den 6 september 2009

Av Gunnel Pettersson - 6 september 2009 07:01

 Jo jag skrev rätt, gillar ej grillar. Det tycker jag också om men....


saker jag gillar:

 utan inbördes ordning


 sola

bada

äta helst godis

sy

läsa, gärna deckare, helst liggande  på soffan

skriva

träffa barn o barnbarn

dricka kaffe på balkongen

damma!!!

prata (skvallar)

komma ut i det fina höst:sommar:vår: vintervädret. Alla årstider har sitt.

Nu kan jag inte komma på mer



Vi skall antagligen gå och titta på vårt barnbarn som skall spela fotbollsmatch idag. Det är jättekul när man känner någon som man kan följa. Annars kan jag inget om sport. Varenda jag säger VARENDA middag när jag växte upp talades det om  sport. MIn far och brödrar var sportfantaster.Sen höll dom inte på samma lag, och rösterna höjdes , ja ni kan inte ana. Jag avskydde det. Men nu kan jag se en bra ishockeymatch eller om jag känner någon en fotbollsmatch. Vädret är inte det bästa men vad kan man vänta sig i september!

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards