Alla inlägg den 27 september 2009

Av Gunnel Pettersson - 27 september 2009 18:02

hej , idag var jag uppe i arla morgonstund och städade! Ja mina 2 dockskåp. Det blir dammigt och stökigt på något konstigt vis. Sen är det kul att möblera om och byta gardiner. Denna hobby började jag intressera mig av för ca 2 år sen. Varför vet jag inte. Nu kan jag inte sluta. Jag skulle vilja ha hur många skåp som helst.Och vitrinskåpet i vardagsrummet är i farozonen. Jag vill gärna ta över det och ändra lite så man kan möblera det.Men vi får väl se. Först tyckte alla att jag inte var klok, men nu har dom vant sig. Jag fick höra att jag gick i barndom igen och jag vet inte allt. Men så roligt jag har med dom. varför började jag  inte förr? Men då jobbade man och hade inte tid. Nu är dom ialla fall rena. Ha en trevlig söndagskväll.

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards