Alla inlägg den 3 september 2009

Av Gunnel Pettersson - 3 september 2009 07:28

 Idag är jag faktiskt trött.Då blir jag alltid orolig- Håller jag jag på att bli sjuk? Sjukdom slår hårdare mot en som har parkinson,än andra . Jag kan knappt klara mig själv, och det är hemskt!Men jag har en snäll man som tur är. Men det är inte riktigt bra, att bli för beroende av sin man. Tyvärr. Det är en man jag vill ha och ingen vårdare. Man får vara glad så länge man kan klara sig någorlunda själv. Jag har blivit så  bra sen jag fick en ny höftled. Jag kunde inte gå innan, men nu kan jag. Inte undra på, höftleden var helt krossad, mycket värre än läkarna sett på röntgen.  Nej alla kan vara trötta ibland utan att det behöver vara något.Men jag har varit med om så mycket så det är precis som om jag inte får vara för glad för då händer något. Men man får inte tänka så, man skall tänka positivt. och det gör jag 360 dagar om året. Dom sisia fem pratar vi inte om

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards