Alla inlägg den 17 september 2009

Av Gunnel Pettersson - 17 september 2009 06:58

hej idag har jag varit uppe med tuppen, ja nästan tidigare. Jag är glad att jag somnar vid 10/11 tiden, men sen  vaknar jag vid 3--4 tiden och kan omöjligt somna om. Så vat vad jag har gjort? Jo strykt kläder. Det var så kul och luktade så gott ,så jag strök alla mina trosor också.Jag har skaffat en strykbräda som man kan sänka hur mycket som helst, så där sitter jag och stryker. Ja har nästan inte strykt något förr, jag hade aldrig tid tyckte jag. Kanske en eller annan skjorta och någon duk. Sen fick det vara bra.Jag lärde mina barn att bli självständiga vad det gäller allt. så bägge fick stryka sina kläder om dom ville ha dom bättre än vad jag tyckte. Och det gjorde dom.Har ni märkt vad det fort blir rörigt i byrålådor? Eller är det bara här? Hösten är som gjord för lite allmän uppsnyggning. Alla papper ( inte bank eller ja viktiga )som man ej tittat på på 1år kastar jag . Det samma gäller kläder. Sen gäller det att vara tuff och hård och göra det som man försatt sig.

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards