Direktlänk till inlägg 3 december 2009

trist

Av Gunnel Pettersson - 3 december 2009 13:23

Jag vet inte vad det är med mig, men jag tycker allt är trist. Grått ute o grått inne Usch. Kan det vara en depression ( stavas det så) shär brukar jag aldrig vara- Man kommer ju ingen stans när man inte jobbar.Julklappapparna är inköpta till barnbarnen i alla fall,så i år är jag ute i god tid. DEt är lite olika , det har funnits år då jag börjat köpa julklappar på lilljulafton!!!!DEt är kul vilket som. Det är rätt roligt att vara ute i sista stund och se folk rusa omkring. Jobbar man julafton så blir det  en särskild stämmning mellAN folk man möter- man pratar med alla ( det gör jag annars också)  Men det är trevligt Nu skall jag festa med en kopp kaffe och hembakad rulltårta . MMMMMMMMMM Farligt farligt. men idag struntar jag i det

 
 
Love

Love

4 december 2009 17:54

Hejsan!
Vem som helst kan gå ner sig i detta mörka gråväder. Jag känner av det varje vinter men brukar klara mig till januari då är det jobbigt för det är fortfarande några månader till vår och jag har inte kraft så länge. Med lite tur så åker jag till sonen i Thailand i feb. Blir sugen på kaffe med kaka så i tanken delar jag en kopp med dig.
Ha nu en skön och fridfull helg.
Kram
Love.

http://vindalou.bloggplatsen.se

 
Lena

Lena

4 december 2009 20:46

Hej Gunnel!
Hoppas du mår lite bättre idag!
Det är inte roligt alla dagar, men vi får försöka att "hänga med så gott det går".
Vi har slutat med julklappsinköp, men då jag gjorde det ville jag helst ha handlat klart till alla några dagar före jul.
Idag ger maken och jag pengar till våra tre barnbarn och de shoppar med glädje själva numera, de är 16 resp. 13 år.
Ha det gott vännen!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunnel Pettersson - 16 februari 2010 08:55

hej. Idag är det visst fettisdagen. Jag läste det på en annan blogg. (måste plagiera lite) Men jag vet inte , här  i Skåne ,brukar det vara en söndag som man köper fastlagsbullar och firar. Fastlagssöndagen . När jag var liten var det något man sa "b...

Av Gunnel Pettersson - 15 februari 2010 05:38


  Hej ja god morgon på er jag älskar sånt  som glittrar så för mig är dom här bilderna mumma.  nu vill jag veta vad som tycks om melodifestivalen? Jag tycker inte att det är skoj numera. Det är för många låtar och så nya artister. Visst ska...

Av Gunnel Pettersson - 5 februari 2010 06:03

Efter 1 vecka inne pga. snön skulle jag försöka ge mig ut igår. med hjärtat i halsgropen gav jag mig av. ( men jag längtade ut, ingen frisk kan veta vad det betyder att kunna gå som man vill)Jag skulle köra en lagom tur till centrum och hem. Jag bor ...

Av Gunnel Pettersson - 3 februari 2010 01:37

   hej på er. Ungefär så  här känner jag mig när jag kör igenom mitt gympa program. Men det är skönt efteråt. Och sen känner man sig så duktig och smidig.   ja precis såhär. Usch jag vaknade idag och var snuvig. Ni som läser min blogg tycker nog att ...

Av Gunnel Pettersson - 1 februari 2010 08:11

Välkommen till en ny månad och nya problem eller glädjeämnen. Vilket ni vill. Jag vill ha glädjeämnen, men det vill väl alla? Nu är man insnöad här i lägenheten. (det är tur rdet inte är i huvudet)vi har fått massor av snöhär med skånska mått mätt. C...

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards