Alla inlägg den 22 december 2009

Av Gunnel Pettersson - 22 december 2009 06:18

Just nu är det några tassar som trängs med mina fingrar på tangenterna. Jag har blivit fostermatte till en liten katt. Och det verkar att gå bra fast jag är allergisk mot pälsdjur!!!!och att han är en utekatt. Helmysigt, jag gillar djur, har alltid gjort.Först låg han under soffan en hel eftermiddag,han undrade nog vart han hamnat. Det är vår sons katt ,och dom skall  vara borta i över en vecka. Vi tyckte alla att det vore synd om katten att springa ute i all snö vi har här!!!!!! .Så vi beslöt oss för att testa och det har gått  bra än så länge. Så fint har vi här kan ni tro. Det är länge sen vi hade en vit jul.  Bara man ej skall  ut på vägarna så.  Jag   får hålla mig inne jag. Ja jag tar en filt om mig och sitter på balkongen.Så får jag luft, förhoppningsvis frisk.

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards