Alla inlägg den 20 oktober 2009

Av Gunnel Pettersson - 20 oktober 2009 06:55

Nu ,ja för 1,5 timmar sen, har jag hoppat ur sängen.Hoppat och hoppat är kanske för mycket sagt, men kravlat mig då om det skall vara så noga.Då slog det mig, vad har folk för nattkläder? Jag tror att vi  tar en omröstning på det.Nu är det tur att jag har denna sidan för jag har tappat rösten. Kan inte få fram en grymtning bara, Som tur är har jag haft det förr så jag vet vad som gäller.Förr när jag rökade var det väldigt ofta jag hade stämbandsinflammation, men detta är första gången på  ca6-7 år. Jag tycker inte om det (vem gör det). Inne i en är det en röst som  säger "tänk om den inte kommer tillbaks," rösten alltså.  Men som vanligt . mitt devis DEt ordnar sig. Det ringde en gammal arbetskamret igår, hon tog över mina patienter när jag blev sjuk. (Hemvården) En av våra tanter som är 95 år har hamnat på sjukhus. Det är väl knappt att hon kommer hem igen. Så jag får väl ta och hälsa på henne endera dagen.Hon har knappt några anhöriga och är så väldigt ensam. Lite självvalt tror jag. Appropå det så  kan jag skryta om att ha varit på 100 års kalas. Också hos en fd patient Hur många har det?

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards