Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Gunnel Pettersson - 6 oktober 2009 07:10

 När jag sätter mig här och skall skriva inlägg, så vet jag nästan aldrig vad jag skall skriva om . Jag tycker att det är roligare. Tänk att folk i hela Sverige kan se vad jag skriver. eller läsa mina tankar. Igår  var jag på återbesök hos ortopedläkaren. Och allt verkade bra sa han. Besök åter om ett år, (jag har en ny höftled) NU talar dom om att min gamla höftled(2 år)kan börja göra ont , för det är inte samma sort. DEt är väl så dax att få reda på det nu. Jag blev faktiskt arg. Skall man vara sjuk idag och ligga på sjukhus, behöver man vara frisk. Det är min åsikt. Eller så behöver man kunna tala för sig ,eller ha någon anhörig som kan.   Men nu något roligare.Imorgon har småklasserna fridag och då är det ju besvärligt med  barnpassning. Man kan ju inte lämmna en försteklassare själv hemma, så därför skall våra minsta barnbarn vara hos oss. Föer den ena blir det halva dagen och för den andra hela dagen. DEt skall bli kul. Håll tummarna så att det blir fint väder. Vi har haft några fina dagar nu med hög frisk luft och sol. Idag skall jag köpa nya wettexdukar med rosa band på. Ni köper väl produkter med rosa band på? Stöd bröstcancerforskningen!!!!         

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards