Alla inlägg den 3 oktober 2009

Av Gunnel Pettersson - 3 oktober 2009 04:57

Sen vi bytte namn till bloggplatsen har jag haft problem. Är det jag som är dum eller? Jag letar och letar efter mina länkar tex men det är som förgjort.  Det är tur att jag hittar att skriva i alla fall, men jag blir så sur på mig själv. Varför kan inte allt flyta på som på ett bananskal? Nu har jag försökt lägga in mina länkar med den nya adsressen men om det fungerar det vete fan. Nu till något roligare. Igår hade jag inte tid att skriva för jag målade tavelramar. alla ramar på en vägg i samma färg. Det blev jättefint. Först målade jag 3 tavelramar i rosa och en i blått. Idag skall jag fortsätta med en anslagstavla och måla kantlisten blå. Tänk så enkelt man kan förändra något.Sen skall jag gå på lampskärmar med ny färg, men jag återkommer med det. Ev lampfoten också. Ha en kul dag för det försöker jag ha.

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards