Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Gunnel Pettersson - 15 februari 2010 05:38


Hej

ja god morgon på er

jag älskar sånt  som glittrar så för mig är dom här bilderna mumma.  nu vill jag veta vad som tycks om melodifestivalen? Jag tycker inte att det är skoj numera. Det är för många låtar och så nya artister. Visst skall nya artister fram men varför i melodifestivalen. Jag orkade inte se hela programmet i lördags   utan gick och lade mig att läsa. Jag är en sån som kan läsa om böcker  flera gånger. Ialla fall  har jag fått fatt på en gammal Hamilton bok. Det kan annars bli dyrt med böcker. Nu är det snart den ärliga bokrean. Jag brukar passa på att  köpa lite dyrare böcker då. Sk tablebooks.                        Kram Gunnel

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards