Alla inlägg den 3 februari 2010

Av Gunnel Pettersson - 3 februari 2010 01:37

   hej på er. Ungefär så  här känner jag mig när jag kör igenom mitt gympa program. Men det är skönt efteråt. Och sen känner man sig så duktig och smidig.   ja precis såhär. Usch jag vaknade idag och var snuvig. Ni som läser min blogg tycker nog att jag är nojig.. och det är jag också. Men har man varit så sjuk som jag vill man inte dit igen.Jag är glad för varje dag jag själv kan ta mig ur sängen och kunna gå. Det är  Sen skall jag må bra.  Hoppas jag . förunnat, tyvärr.Idag skall dom äntligen bli klara med vår hall och kök. Skönt. Det är inte kul att ha folk omkring sig hela dagen fast dom är trevliga och rara. Sen behövs en rejäl städning här.  Jag får se om jag ååterkommer ikväll

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards