Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Gunnel Pettersson - 1 februari 2010 08:11

Välkommen till en ny månad och nya problem eller glädjeämnen. Vilket ni vill. Jag vill ha glädjeämnen, men det vill väl alla? Nu är man insnöad här i lägenheten. (det är tur rdet inte är i huvudet)vi har fått massor av snöhär med skånska mått mätt. Ca en halv meter . Snösvängen är som vanligt tagna på sängen. Jag tycker  dom skulle lära sig.Idag är det arbetsdag igen så dom måste  väl röja lite  nu tycker jag.Men det väntas väl mer snö tror jag . Nu kan det vara nog tycker jag och många med mig. Nu har vi sett snö så det räcker i flera år. femtonårskalaset gick bra, vilket är skoj. Hon fick massor av choklad vilket hon älskar. Men det syns inte på henne. Som tur är . Själv räcker det att att man luktar på ordet godis för att man skall gå upp ett par kilo. Ungefär. Alla älskar kanske godis men annars är det rätt konstigt att både jag , min dotter och hennes dotter gillar det och har svårt att låta bli. nu vill jag ha vår . här kommer en vårhälsning från mig        Gunnel  

Av Gunnel Pettersson - 1 februari 2010 08:07

    

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är en trevlig kvinna på 55 + som älskar att skriva

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

besökare

Gästbok

gästbok

vad sover du i?
 Tshirt
 sexigt nattlinne
 bommullsnattlinne
 naken
 pyjamas

Ovido - Quiz & Flashcards